آخرین اخبار

محصولی: خالص‌سازی اسم رمزی برای حاکمیت غربگرا‌ها است/ اگر کسی به دنبال مشارکت نباشد، یا جاهل است یا خائن

دبیر کل جبهه پایداری گفت: اصلح یعنی شایسته‌ترین. البته جریان مقابل می‌گوید آنان منظورشان از اصلح، خالص‌سازی است، اما من می‌گویم که خالص‌سازی اسم رمزی برای حاکمیت غربگرا‌ها است.

اشتراک گذاری
23 دی 1402
کد مطلب : 11131

صادق محصولی
توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری در نشستی با حضور بسیج اساتید هفت دانشگاه با تشریح فضای سیاسی و انتخاباتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در شرایطی خاص قرار دارد که این شرایطِ خاص قدرت خاص جمهوری اسلامی ایران است. درست است که همیشه نگرانی‌ها و مشکلات وجود داشته، اما تا به حال، هیچ وقتی ایران اسلامی به این موضع قدرت در منطقه و جهان نرسیده بوده است.

به گزارش ایسنا، بخش‌هایی از اظهارات محصولی را در ادامه می‌خوانید:

زمانی که تاریخ را به دقت بررسی می‌کنیم متوجه این موضوع مهم می‌شویم و این قدرت به برکت اسلام، انقلاب، امام راحل، رهبری و شهداست و می‌بینیم ارتش اسرائیل که چهارمین ارتش دنیا بوده، اکنون حریفش ایران و حتی حزب‌الله لبنان هم نیست بلکه حریف او مردم غزه و گروه حماس و جهاد اسلامی فلسطین است، اسرائیلی که در حال حاضر هم تمام دنیای غرب کمکش می‌کند.

زمانی که می‌خواستیم تشکیلات جبهه پایداری را راه بیاندازیم مرحوم علامه مصباح یزدی به ما تاکید کردند که کلمه پایداری را به عنوان تشکیلات خود اضافه کنید که بر مبنای همین آیه شریفه است و می‌بینید که همیشه در معرض تخریب و تهمت‌های ناروای جریان غربگرا هستیم.

آن چیزی که نظام ما را به این نقطه خاص از قدرت رسانده است به خاطر حضور همیشگی مردم در صحنه و تبعیت آن‌ها از امامین انقلاب و، ولی جامعه است. حال وظیفه تک تک ما هم عمل به تکلیف در هر برهه است. متاسفانه برخی از سیاسیون فکر می‌کنند برای کار سیاسی باید مانند غربی‌ها سیاسی‌کاری کنند.

امیدواریم در این انتخابات به لیست واحد برسیم، یکی از مشکلات عالم سیاست، موضوع نفود است و متاسفانه در انقلاب اسلامی نتوانستیم با این مسئله به خوبی مقابله کنیم. یک نمونه همین نفوذ این است که دشمنان به گونه‌ای عمل می‌کنند که مسئولان کشور دچار اشتباه محاسباتی شوند. مثلاً برجام یک اشتباه محاسباتی مسئولان آن دوره بود.

اصلح یعنی شایسته‌ترین. البته جریان مقابل می‌گوید آنان منظورشان از اصلح، خالص‌سازی است، اما من می‌گویم که خالص‌سازی اسم رمزی برای حاکمیت غربگرا‌ها است؛ همانگونه که صیانت از آراء و تقلب، اسم رمز فتنه ۸۸ بود. نکته مهم این است که در شرایط کنونی اگر کسی به دنبال مشارکت نباشد، یا جاهل است یا خائن.

فارغ از تمام بحث‌ها در موضوع تأیید و رد صلاحیت‌ها، مشارکت بالا هم به نفع نظام است و هم به نفع مردم است. مشارکت بالا فارغ از اینکه کدام نامزد یا کدام لیست رأی بیاورد، موجب استحکام هرچه بیشتر ارکان کشور می‌شود. باید دقت کنیم که دشمن به دنبال این است با تبلیغات خود، ما را در محاسبات خویش دچار خطا و اشتباه کند. وقتی محاسبه غلط شود، برجام در ۲۰ دقیقه تصویب می‌شود.

برای انتخابات مجلس حدود ۴۰ شاخص را مطرح کرده‌ایم. این شاخص‌ها مختص انتخابات مجلس و با نگاه تقنینی و نظارتی مجلس تدوین شده است و ما به دنبال معرفی نامزد‌های اصلح بر مبنای آن شاخص‌ها هستیم؛ هرچند جریان غربگرا بدین سبب ما را مورد حمله قرار می‌دهند و می‌گویند اصلح یعنی خالص‌سازی. بدیهی است همان اعتدالیون و اصلاح‌طلبان هم که ما را نقد می‌کنند به دنبال اصلح هستند؛ اما شاخص‌های آن‌ها متفاوت و بیشتر بر مبنای نگاه سکولاریستی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =